Maszyny rolnicze, ciągniki, traktory stomilagro.pl

Seria 5D

Pracujesz w polu? Wykonujesz różne zadania w gospodarstwie ? A może na terenach zielonych, w lasach w parkach? A może prowadzisz działalność związaną z wykonywaniem prac komunalnych w miastach ? Potrzebujesz maszyny, która sprosta wymaganiom we wszystkich tych zastosowaniach? DEUTZ-FAHR przedstawia nowe modele Serii 5D Model Year 2019. Są to nowoczesne, kompaktowe ciągniki wyposażone w podzespoły, funkcje i systemy, które pozwalają z łatwością pracować w każdej sytuacji. Żaden inny ciągnik nie oferuje tak dużej trwałości, niezawodności i komfortu obsługi. Jednocześnie gama modeli sprawia, że każdy może wybrać maszynę idealnie pasującą do wymagań. Bogata oferta wyposażenia dodatkowego pozwoli stworzyć ciągnik „szyty na miarę”.

MOC, WYDAJNOŚĆ I ELASTYCZNOŚĆ.

Bogata oferta modeli nowej Serii 5D Model Year 2019 sprawia, że każdy z użytkowników może wybrać silnik o mocy odpowiedniej do potrzeb. Zarówno trzy- jak i cztero-cylindrowy motor dostarcza wysoką moc, przy obniżonym zużyciu paliwa. Silnik trzy-cylindrowy FARMotion o pojemności 2887 cm3 oferuje stały zakres mocy w obrotach pomiędzy 1800 a 2100 obr/min, moment maksymalny wynosi 354 Nm a jego wzrost to 40%. Cztero-cylindrowa jednostka napędowa FARMotion o pojemności 3849 cm3 to stała moc w zakresie obrotów od 1700 do 2200 obr/min i wysoki moment obrotowy nawet przy bardzo niskich obrotach silnika. Moment maksymalny w tym silniku to aż 408 Nm a jego wzrost to 32%.

FARMOTION TO MOC I EKONOMIA EKSPLOATACJI.

Silniki FARMotion łączą w sobie trzy ważne podzespoły: innowacyjny układ wtryskowy Common Rail z ciśnieniem maksymalnym do 2000 bar, wtryskiwacze z 7-otworkowymi dyszami oraz dzielony na fazy przebieg wtrysku paliwa do komory spalania. Wszystko to ma na celu możliwie skuteczne i pełne wykorzystanie paliwa, dla uzyskania najwyższej mocy przy jednoczesnej redukcji zużycia paliwa. Katalizator Diesel Oxidation Catalyst (DOC) pozwala zamienić szkodliwe składniki spalin w związki, które są bezpieczne dla środowiska naturalnego. Katalizator nie powoduje strat mocy, nie wymaga stosowania AdBlue ani żadnych czynności obsługowych. Zewnętrzny, chłodzony układ recyrkulacji spalin (EGR) redukuje zawartość tlenków azotu w spalinach kierując ich porcję z powrotem do komory spalania. O proporcjach czystej mieszanki oraz spalin decyduje układ elektronicznego sterowania. Wzmocnione tuleje cylindrów poprawiają charakterystykę pracy silnika. Także wał silnika został dodatkowo wzmocniony, co wpływa na dużą trwałość jednostki napędowej.

Dodatkowe materiały

Broszura [.pdf]

Zamknij

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.