Maszyny rolnicze, ciągniki, traktory stomilagro.pl

6145.4 RCshift

4 CYLINDRY, BEZKONKURENCYJNY NAPĘD RCSHIFT.

Model Agrotron 6145.4 RCshift wypełnia miejsce pomiędzy mniejszym 6140 oraz większym Agrotronem 6155. Łączy zalety większych ciągników Deutz-Fahr z silnikami 4-cylindrowymi z wszechstronnością i zwinnością mniejszych modeli. Dzięki temu, że w opcjach wyposażenia znaleźć można na przykład nowe kombinacje ogumienia, fabryczne przygotowanie do ładowacza czołowego, systemy rolnictwa precyzyjnego czy napęd zrobotyzowany RCshift, model 6145.4 może być w pełni przygotowany do różnego rodzaju zadań. Agrotron to synonim jakości, mocy, wszechstronności i ekonomii eksploatacji. Nowy model posiada wiele zalet i odznacza się wykorzystaniem najlepszej technologii stosowanej w ciągnikach rolniczych Made in Germany.

WYJĄTKOWO DYNAMICZNA JEDNOSTKA NAPĘDOWA

Kompaktowy model 6145.4 oferuje wszystkie zalety znane z większych modeli z silnikami 6-cylindrowymi. Silnik gwarantuje dużą elastyczność, szybkie reakcje na zmiany obciążenia, duży moment obrotowy już przy wciśnięciu pedału przyspieszenia. Model 6145.4 został wyposażony w silnik DEUTZ TCD o pojemności 4,1 litra, spełniający wymogi normy emisji spalin Stage V. Jest to chłodzona cieczą, cztero-cylindrowa, rzędowa jednostka napędowa wyposażona w turbosprężarkę o stałej geometrii łopatek oraz Intercooler. Silnik zapewnia bardzo dobre parametry użytkowe, przy niskich kosztach eksploatacji. Doskonale sprawdza się w duecie z napędem RCshift. Konstrukcja wykorzystuje elektronicznie sterowany układ wtryskowy DCR Deutz Common Rail z ciśnieniem maksymalnym 1600 bar, który zasilają dwie pompy paliwowe zamontowane w bloku silnika i smarowane olejem silnikowym. Nowy model 6145.4 spełnia wymogi normy emisji spalin Stage V. Do tego celu wykorzystuje pakiet kilku rozwiązań: zewnętrzną, chłodzoną recyrkulację spalin EGR, katalizator DOC, który został umieszczony razem z pasywnym filtrem cząstek stałych DPF oraz system SCR z płynem AdBlue. Układ elektronicznego sterowania na bieżąco monitoruje wszystkie parametry robocze silnika i napędu i w zależności od zmieniających się wartości dobiera najlepsze ustawienia dla osiągnięcia pełnego wykorzystania potencjału silnika.

Dodatkowe materiały

Broszura [.pdf]

Zamknij

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.